Konferencer - Fysisk, online eller Hybrid

Planlægning af virksomhedens konferencer eller stor møder kan være en kæmpe opgave.

Hvordan skal rammerne være?

    • Hvor skal vi være?
    • Hvordan skal det designs?
    • Hvad skal der produceres?
    • Event personale?

Hvilket Indhold skal der være?

    • Foredragsholder – taler
    • Oplevelser
    • Debatter
    • Underholdning
    • AV udstyr
    • Fest
    • osv…

Deltager- håndtering

    • Tilmelding
    • Løbende kommunikation
    • Tjek in
    • Hoteller
    • Information – før, under og efter

Aftaler med leverandøre

    • Hvad skal vi brug?
    • Hvem er de rigtig?
    • Hvad er den rigtig pris
    • Hvor får jeg den bedste kvalitet?

Med Event-Fabrikken som samarbejdspartner er I, i gode hænder  

Event Fabrikken skræddersyer konferencen ud fra jeres ønsker og agenda, med alt fra booking af location, forplejning, AV og lyd, foredragsholdere, lækkert mad og drikke og inspirerende underholdning, online platforme osv.

Vi giver jer ro og tryghed så I kan koncentrere jer om det rigtige indhold til deltagerne.

Vi klare alt det meste, ja næsten det hele!

Processen

Kundemøde

Sparring, behovsafdækning og eventdesign, hvor vi analyserer, udfordrer og lytter.

Skræddersyet oplæg

Vi lever en unik eventplan for jeres konference.

Planlægning

Professionel projektstyring med fokus på alle detaljer – stor og små

Afholdelse

Sikker eksekveringsteam bestående af professionelt personale og specalister

Afslutning

Slut evaluering og sikker økonomiske overblik, med en faktura

FIND DEN RIGTIGE LØSNING!

DER ER UTALLIGE AF MULIGHEDER.

 

Vælger I Event-Fabrikken som samarbejdspartner, hjælper vi jer med at finde vejen til den rigtige løsning. 

Jeres konference er unik og derfor kræver det også en unik planlægning og design.
Vi tager udgangspunkt i jeres ønsker og formålet.

 

Når vi er blevet enige om rammerne og drejebogen for jeres konference, kan I næsten bare læne jer tilbage resten klare vi. Det er i trygge hænder.

Vi fokuserer meget på en tæt kommunikation, på alle partnere i konferencen, jer som ejer, lokation, evt. sponsere osv.
Vi garanterer et sikkert overblik med løbene opfølgninger og aftalte eventmøder. Vi laver det meste og I skal egentlig bare søge for hvad der skal siges på scenerne.

 

Ca. 21 dage før jeres event, vil vi gennemgå alle detaljerne, både internt i Event-fabrikken men også med jer, derved er vi 100% sikker på at vi får alt hvad I gerne vil have.

 

Skal der være personale arrangement om aften eller en sjov oplevelse/opgave i løbet af dagen, så hjælper vi selvfølgelige også med det.

 

Vil I gerne have en uforpligtende sparring omkring jeres konference, er I meget velkommen til at kontakte os.

 

 

VI HAR SAMLET TO AF DE NYESTE TILTAG VI HAR FÅET I VORES VÆRKTØJKASSE HER:

Online konference

Online konference

Med en online konference kan man komme lange længere ud med jeres budskab.

Få en unik konference oplevelse lige meget hvor i befinder jeg henne i verden.

Event Fabrikken messeproduktion og design

Endags Konference fra Alfa lever

SKAL VI SKABE ET SUCCESFULDT KONFENCE SAMMEN?

Altid velkommen til at kontakt Andreas Lynnerup , Senior eventmanager (Tlf 31315478) og får en hel uforpligtende og ærlig snak omkring jeres mange muligheder.

COVID godkendte events - Ring eller skriv for sparring:
+45 71 999 600 | info@event-fabrikken.dk