Konferencer - online eller Hybrid

Virksomhedens konferencer eller stor møder online (Hybrid)

Er det vigtig, for jer at afholde konferencen 100% fysisk?

Kunne man forstille sig at? I vil kunne spare tid, penge og skåne miljøet for måske unødvendig transport.

Og samtidig få et bedre udbytte af jeres konference, ved at holde den delvis online? Altså Hybrid!

 

Med en hybrid event gør vi det muligt at jeres konference eller stormøde kan nå langt længere ud fra konferencelokalet. Med vores konferenceplatform og lives stream udstyr, gør vi det muligt at man nemt og billigt kan dele med hele verden hvad der sker i ens virksomhed eller organisation .

Der er rigtig mange muligheder.

Få oplæg fra internationale oplægsholdere, uden de nødvendigvis skal til lokationen.
Få langt flere deltagere med
En stor mængde data efter eventen
Alt indhold bliver dokumenteret og kan bruges efterfølgende.

Og meget mere.

Online konferencepakken indeholder

App til alle deltagere
Adgang til konferenceplatformen for alle online deltager
Professionelt kamera set

Total Eventløsning og planlægning fra Event-Fabrikkens specialister

Processen for Hybrid konferencer – er den samme som fysisk konferencer

Kundemøde

Sparring, behovsafdækning og eventdesign, hvor vi analyserer, udfordrer og lytter.

Skræddersyet oplæg

Vi lever en unik eventplan for jeres konference.

Planlægning

Professionel projektstyring med fokus på alle detaljer – stor og små

Afholdelse

Sikker eksekveringsteam bestående af professionelt personale og specalister

Afslutning

Slut evaluering og sikker økonomiske overblik, med en faktura

Event-fabrikken har i samarbejde med en række specialister udviklet et koncept og ikke mindst en online konference platform hvor fysisk deltagelse ikke er nødvendig for at deltage i konferencen.

Det har en lang række fordele, bl.a.

  • Store besparelser til Hotelværelser og konference lokaler.
  • Store besparelser til transport
  • Højere deltager antal
  • Nemmere logistik i programmet
  • Nem deltagelse
  • Miljøvenlig
  • Længere levetid for konferencens indhold
  • Og meget mere…

 

Med Hybrid event bliver Konferencen eller stormødet meget mere dynamisk.

UDBYTTE OG DELTAGErnes OPLEVELSE

INDEN KONFERENCEN.

Fra deltagerne er tilmeldte, starter interaktionen. De opfordres til at hente konferencen appen hvor der er muligheder for at chatte med de andre deltagere, nyheder, kommentare, indslag mv.
Det kan sikres med en mail flow til deltagerne, som så skaber en naturlig nysgerrighed i indholdet.

Appen kan formidle alle praktiske informationer til deltagerne.

  • Om lokationen
  • Parkering

Og andet nyttigt

FYSISK KONFERENCE

De fysiske deltagere på konferencen, kan altid holde sig opdateret via appen. De kan se programmer, chatte med andre deltagere, se opslag om hændelser, påmindelser om programpunkter, samt live streame eller afspille oplæg som man ikke kan være til stede til.

Derudover følger den fysiske konference det eventdesign som der er tilrettelagt.

ONLINE

Udover appen, modtager alle deltagere et link som de ved konference åbning kan logge på.

De kan selv designe deres program, hvad de vil deltage i og hvad der er vigtig for dem.

De kan deltage aktivt i de forskellige scener med spørgsmål enten via chatten eller via webcam på sceneskærmen. Deltage i online café der er opsat efter deres personlige program.
Deltagerne kan integrere igennem chat funktionerne og webcam med andre deltagere og foredragsholderne i one2one møde eller teammøder.
Deltage i chat grupper med andre deltagere.

EFTER KONFERENCEN

Alle oplæg optages og gemmes. Alle deltagere kan via deres app gense oplæg eller debatter.
Der kan opsamles data på alt online aktivitet som I som virksomhed ejer efter konferencen og kan lave forskellige rapporter efter eget ønske.

JERES SIKKER

Konferenceplatformen er testet og brugt af mange store virksomheder, både i Danmark og i udlandet.

Platformen ejes af danske virksomheder som giver jer en sikker forbindelse og ejerskab over alt data efter gældende data lovgivning.

Event-fabrikken har igennem de sidste 10 år planlagt og afholdt en lang række konferencer i hele landet.

 

F.EKS. KAN EN OPSÆTNING VÆRE:

3 scener bliver opsat med professionel av udstyr der understøtter live stream.

Et ”nyheds” studie hvor der er mulighed for at lave forskellige debatter og interviews. Det kan fungere som en træning og præsentations platform

Forberedt online mødelokale med online konference udstyr

 

 

Mulighederne er meget store til både små og store set-up. Vi klare alt det praktiske, I skal egentlig bare søge for det indhold der skal være på scenen. Alt andet klare vi.

 

Ønsker I en uforpligtende og ærlig snak om online (Hybrid) konference kunne være en mulighed for jer vil vi meget gerne lave en demo af platformen og begynde at sætte rammerne for jeres online konference.

Event Fabrikken messeproduktion og design

SKAL VI SKABE ET SUCCESFULDT ONLINE KONFENCE SAMMEN?

Altid velkommen til at kontakt Andreas Lynnerup , Senior eventmanager (Tlf 31315478) og får en hel uforpligtende og ærlig snak omkring jeres mange muligheder.

COVID godkendte events - Ring eller skriv for sparring:
+45 71 999 600 | info@event-fabrikken.dk