RECEPTIONER & JUBILÆER – FEJRING AF VIGTIGE MILEPÆLE

MÆRKEDAGE FOR VIRKSOMHEDER

Et kommende jubilæum eller en reception er en glædesfyldt og vigtig markering af en milepæl, som skal fejres med bl.a. kollegaer, samarbejdspartnere og familie.

Ønsker I at skabe en intim og hyggelig reception med unikke oplevelser, lækre små anretninger og et godt glas champagne? Hvor jeres lokaler indbyder til hyggeligt samvær, netværk og hvor I kan være nærværende over for jeres gæster under hele arrangementet uden at skulle bekymre jer?

Har I et kommende jubilæum, som I ønsker traditionelt, stilrent og glamourøst med rød løber, champagne, gourmetmiddag, inspirerende underholdning, flotte taler, cocktails og wow-oplevelser? Måske I har et ønske om et utraditionelt og anderledes jubilæum, hvor jeres produktionshal forvandles til en ægte oktoberfest med Lederhosen and Weißbier? Eller har I drømt om at holde jeres egen jubilæumsfestival med nogle af Danmarks største stjerner og hvor fantasien kun kan sætte begrænsningerne?

VI ER KREATIVE SJÆLE DER OPFYLDER DRØMME

Vi arbejder med den overbevisning om, at alt kan lade sig at gøre!
Hvad end om der et ønske om traditionelt eller utraditionelt fejring, kan Event Fabrikken sammensætte et uforglemmeligt jubilæum eller reception for jeres virksomhed.

Event Fabrikken fungerer som sparringspartner og idéudvikler. Vi tænker ud over det sædvanlige og kan skabe oplevelser for jeres medarbejdere, der bringer værdi til virksomheden ved at forbedre det kollegiale og sociale miljø på arbejdspladsen.


EN SKRÆDDERSYET LØSNING

Event Fabrikken skræddersyer hvert jubilæum og reception ud fra den enkelte kundes behov og ønsker, krydret med kreativ sparring og design, hvor vi analyserer, udfordrer og lytter. Vi er behjælpelige med alt fra booking af location, professionelle tjenere og cocktailbartendere, en god konferencier, lækker catering til inspirerende underholdning og musik, samt sikrer et gnidningsfrit event fra opsætning til oprydning. Event Fabrikken arbejder ud fra konceptet om, at jubilæer og receptioner skal være en unik oplevelse for deltagerne, og en oplevelse som skal komme firmaet til gode på sigt.

I samarbejde med jer planlægger vi elementer, og herefter sørger vi for at sammensætte et koncept, der hænger sammen med jeres budget og ønsker. På selve aftenen skal I kun koncentrere jer om at fejre dagen og ikke mindst nyde hinandens selskab – resten håndterer vi.

DELVIS- OG TOTALLØSNINGER

Event Fabrikken kan hjælpe med et komplet jubilæum eller reception, hvor vi håndterer alt fra planlægningen til eksekveringen. Vi tilbyder også en delvisløsning, hvor vi bidrager med enkelte elementer, som eksempelvis serveringspersonale, livebands eller en lækker cocktailbar.

Vi sikrer en skræddersyet løsning til jeres virksomhed, der passer til jeres ønsker, uanset om I er interesseret i en delvis- eller totalløsning.

INSPIRATION OG IDÉER TIL UNDERHOLDNING

Event Fabrikken kan tilbyde en masse inspiration og sparring til aktiviteter, som kan gøre jubilæet eller receptionen til det store samtaleemne. Vores mål er at gøre jeres arrangementer til noget helt særligt, som vil efterlade deltagerne med en unik oplevelse, de kan dele med deres kollegaer fremover.

Event Fabrikken har hundredvis af idéerne og succesfulde events i rygsækken, dette sammensat med gode samarbejdspartnere, kan vi realisere en fantastisk oplevelse for jeres medarbejdere.

EN UNIK OG KVALITETSBEVIDST TEKNISK LØSNING

Med udgangspunkt i kundens tanker, behov og budget tilsætter vores produktion engagement, kreativitet og know-how inden for scene-, av-, lyd- og lysproduktion, hvor slutresultatet resulterer i en god tekniks løsning. Vi lægger vægt på flotte skræddersyede tekniske løsninger med fokus på kvalitet af udstyr, sikkerhed, samt kompetente og kundeminded teknikere til afsætning, afvikling og nedtagning.

IN HOUSE & EKSTERN LOKATION

Event Fabrikken skræddersyer events ud fra vores kunders behov og ønsker, hvad enten der er tale om et event ”in-house” eller I ønsker en ekstern venue.

Ved in-house events forvandler Event Fabrikken virksomhedens egne lokaler til en ny visuel oplevelse. Om end det er kantinen, kontorlokalerne, produktionshallen, tagterrassen eller andet kan vi levere et full-service arrangement i jeres nuværende rammer.

Event Fabrikken har adgang til en række locations i hele Danmark. Vi udvælger den perfekte venue til hvert enkelte kunde med stor omhu og sikre, at de lever op til kundens forventninger.

DYGTIGE KOKKE & GODE KVALITETSVINE

Hos Event Fabrikken ønsker vi ikke at gå på kompromis med kvalitet på gastronomi og vine. Vi samarbejder derfor med Danmarks største vinhandler af kvalitetsvine, der sammen med vores dygtige kokke kan skabe skræddersyet middage, hvor mad og vin komplimenterer hinanden på bedste vis sammensat ud fra kundens præferencer og ønsker.

PROFESSIONELT & SERVICEMINDED PERSONALE

Event Fabrikken har på landsplan over 1000 freelancere, som besidder kompetencer inden for service- og underholdningsbranchen. Vi stiller høje krav til vores personale, fordi vi har en forventning om, at de leverer en høj kvalitet og service hver eneste gang! Vores personale bliver nøje udvalgt til hvert enkelt arrangement.

Her lægger vi vægt på dygtighed, erfaring, udstråling samt fremtoning – vi kender vigtigheden af et oplagt personale, som er medvirkende til at skabe rammerne og oplevelsen for et uforglemmeligt arrangement. Læs mere om vores personale her.

 

SKAL VI SKABE EN GLÆDEFYLDT MÆRKEDAG SAMMEN?

Galleri jubilæum

Ring eller skriv for et uforpligtende tilbud:
+45 71 999 600 | info@event-fabrikken.dk