INSPIRATION OG IDÉER TIL UNDERHOLDNING
Event Fabrikken kan tilbyde en masse inspiration og sparring til aktiviteter, som kan gøre julefrokosten til det store samtaleemne. Vores mål er at gøre jeres julefrokost til noget helt særligt, som vil efterlade deltagerne med en unik oplevelse, de kan dele med deres kollegaer fremover.
Event Fabrikken har hundredvis af idéer og succesfulde events i rygsækken, dette sammensat med gode samarbejdspartnere, kan vi realisere en fantastisk oplevelse for jeres medarbejdere.
IN HOUSE & EKSTERN LOKATION
Event Fabrikken skræddersyer events ud fra vores kunders behov og ønsker, hvad enten der er tale om et event ”in-house” eller I ønsker en ekstern venue.
Ved in-house events forvandler Event Fabrikken virksomhedens egne lokaler lokaler til en ny visuel oplevelse. Om end det er kantinen, kontorlokalerne, produktionshallen, tagterrassen eller andet kan vi levere et full-service arrangement i jeres nuværende rammer.
Event Fabrikken har adgang til en række locations i hele Danmark.
Vi udvælger den perfekte venue til hvert enkelte kunde med stor omhu og sikrer, at de lever op til kundens forventninger.
DYGTIGE KOKKE & GODE KVALITETSVINE
Hos Event Fabrikken ønsker vi ikke at gå på kompromis med kvalitet på gastronomi og vine. Vi samarbejder derfor med Danmarks største vinhandler af kvalitetsvine, der sammen med vores dygtige kokke kan skabe skræddersyet middage, hvor mad og vin komplimenterer hinanden på bedste vis sammensat ud fra kundens præferencer og ønsker.
EN UNIK OG KVALITETSBEVIDST TEKNISK LØSNING
Med udgangspunkt i kunden tanker, behov og budget tilsætter vores produktion engagement, kreativitet og know-how inden for scene-, av-, lyd- og lysproduktion, hvor slutresultatet resulterer i en god teknikløsning. Vi lægger vægt på flotte skræddersyede tekniske løsninger med fokus på kvalitet af udstyr, sikkerhed, samt kompetente og kundeminded teknikere til afsætning, afvikling og nedtagning.
PROFESSIONELT & SERVICEMINDED PERSONALE
Event Fabrikken har på landsplan over 1000 freelancere, som besidder kompetencer inden for service- og underholdningsbranchen. Vi stiller høje krav til vores personale, fordi vi har en forventning om, at de leverer en høj kvalitet og service hver eneste gang! Vores personale bliver nøje udvalgt til hvert enkelt arrangement.
Her lægger vi vægt på dygtighed, erfaring, udstråling samt fremtoning – vi kender vigtigheden af et oplagt personale, som er medvirkende til at skabe rammerne og oplevelsen for et uforglemmeligt arrangement. Læs mere om vores personale her.