Messer 2017-09-15T09:43:43+00:00
messer banner

Messer – sammen skaber vi succesen

Messer kan give fordele til både store og små virksomheder – blandt andet øger det kendskabet og styrker relationerne, men det er tidskrævende, at føre ud i livet. Sammen med Event-Fabrikken kan I få det bedste ud af tiden I bruger på messerne – og vi tager os af de praktiske detaljer.

Messer giver din virksomhed mange fordele, da de giver dig mulighed for, at skabe personlig kontakt til nye potentielle kunder, vedligeholde forholdet med nuværende kunder, møde leverandører, holde dig opdateret på konkurrenternes tiltag, fremvise dine produkter og services, undersøge kundebehov, og benytte deres PR-potentiale.

Samtidig er messer også tidskrævende, at planlægge og udføre. Det er her Event-Fabrikken kan hjælpe dig – du får tid til at udnytte fordelene ved messerne og vi sørger for alle de praktiske detaljer omkring messen – f.eks. plakater, indretning, og personale. Dermed får du mulighed for at fokusere på det vigtigste: at netværke og at sprede budskabet om dit brand!

On-site stand, merchandise og indretning

Vi kan hjælpe dig med alt det praktiske og visuelle på standen, som for eksempel design og indretning af området samt bestilling af plakater, borde, stole, roll-ups og så videre, som er nødvendigt for, at standen skaber den bedste oplevelse for dine potentielle kunder. Opsætning og nedtagning kan vi også udføre for dig, så du slipper for at bruge tid på det.

Professionelt og engageret personale

Vi har et stort netværk af kvalificeret og passioneret personale i hele landet, der kan promovere og sælge dit brand til messer, hvis dine egne medarbejdere ikke har mulighed for at deltage. Med 600+ ansatte kan vi skabe lige netop det hold, der bedst repræsenterer dit brand – vi står for uddannelse og instruktion inden messen, samt ledelse undervejs.

En skræddersyet løsning

Vi har erfaring fra mange forskellige messer på vegne af mange forskellige virksomheder, f.eks. Jobfinder, Tanqueray Gin og SACKit, og vi kan derfor skræddersy en løsning, der passer perfekt til dine behov. Hvis du har brug for sparring, kan vi også trække på vores tidligere erfaringer i den forbindelse. Du kender dit brand og målgruppe og vi ved, hvordan vi skal skabe rammerne og skabe et attraktivt flow. Ved at trække på vores tidligere erfaringer, opnår vi det bedst mulige resultat.

Skal vi skabe en succes til din næste messe?

Kontakt os allerede i dag! Vi kan mødes på vores eller dit kontor, på telefonen eller på e-mail.

Du får professionel og engageret hjælp til din næste messe – og dermed tid til at få det meste ud af messen.

Tilbagemeldinger fra tidligere kunder

Super professionelle samplere

Eventfabrikken hjalp os på en stor industrimesse med to samplere.
Hele forløbet var yderst veltilrettelagt og pigerne var dybt professionelle og orienteret om hvordan de bedst leverede værdi til vores messe.
Jeg kan på det varmeste anbefale Eventfabrikken.

Veludført kundearrangement

Har netop arbejdet sammen med Eventfabrikken i forbindelse med et kundearrangement til en større messe. Igennem forløbet har jeg oplevet professionalisme, punktlighed, stort engagement og højt humør.
Det har været dejligt at have Eventfabrikken som mellemled til at koordinere transport, kundematerialer mv., således jeg har kunnet frigive tid til øvrig koordinering af kundearrangementet.

Louise Langhave, April 2015, Trustpilot.dk

event fabrikken - firmaevent tilbud

Dit navn (krævet)

Email (krævet)

Telefon nr.

Besked

Kunder

Andre services

5 gode grunde
  • Kreativ sparring og design, hvor vi analyserer, udfordrer og lytter

  • Praktisk eksekveringsteam der udstråler overblik, ro og erfaring

  • Professionel projektstyring med fokus på kommunikation

  • Eget professionelle personale sikrer samme kvalitet hver gang

  • Let økonomisk overblik over dit event via én faktura

Referencer

Jeg syntes at det forløb rigtig fint, og meget professionelt. Under hele aftenen var der styr på det hele, og baren blev en stor succes selvom der var folk i alle aldre.

Karina Iversen, TopDanmark

Vi vil bestemt benytte Event Fabrikken igen og anbefaler gerne til andre

Louise Rosenkær Hykemejer, Prime Cargo

Execellent service – man er ikke i tvivl om at kunden er i fokus

Kate Nielsen, Vestas Wind systems

Meget høflig og smilende betjening – ene søde mennesker, som til enhver tid er velkomne her igen.

Kasper Jensen, ATEA

Det bedste ved at benytte sig af Event Fabrikken, er helt klart, at hele konceptet er en god pakke løsning, når man vil arrangere en stor fest. Der er tænkt på det hele og i løbet af kort tid, har man fået stablet en fest på benene – dejligt nemt! :)

Pernille Larsen, H&M

Jeg syntes at det gik rigtig fint. Vi fik alt vi havde aftalt, og lidt mere til, så det var helt perfekt.

Karina Iversen, TopDanmark

Vi vil bestemt benytte Event Fabrikken igen og anbefaler gerne til andre. Vi vil gerne sige tak for et godt arrangement, vi har kun fået positiv feedback, og vi håber at kunne gentage succes´en en anden gang.

Louise Rosenkær Hynkemejer, Prime Cargo

Radiojagten var en succes!!

Peter Nielsen, Radio 24/7

Absolutely stunning, everything went perfect, even though we had some last minute difficulties, Event Fabrikken helped us to sort everything. At the end, we had a very pleasant reception which actually exceeded our expectations.

Aurora Rønberg, Vestas

Vi elsker vores kunder! Vores kunder elsker os!

Event Fabrikken er placeret blandt de bedste event virksomheder i Danmark.
Kontakt os!
Skriv til os via Facebook