Økonomiske fordele 2017-03-22T14:36:35+00:00

Økonomi

Fordele ved at slippe for planlægningen

De fleste virksomheder afholder årligt en række arrangementer – herunder julefrokost og sommerfest. Den typiske struktur for tilblivelsen af en af disse firmafester, foregår ved at nedsætte et festudvalg.

Festudvalg

Et festudvalg består i gennemsnit af 5 personer, som skal designe, arrangere og udføre den pågældende fest. Hertil kommer bestilling af mad til firmafesten, booking af serveringspersonale, band, underholdning, eventuel lokation osv. Alt i alt er der mange ting, der skal sørges for inden firmafesten kan realiseres – alt sammen udenfor personalets egentlige jobbeskrivelse og opgaver.

Dette slipper du for

Planlægningen af en firmafest kræver i gennemsnit 7 møder á 1 times varighed samt en masse korrespondance inden alt er på plads. Dette giver virksomheden en meromkostning på mindst (6*5*1*timesats (lavt sat 175 kr)) 5250 kr. Penge som virksomheden realt ikke har fået noget ud af. Endvidere kunne det tænkes, at den ressource som festudvalget udgør kunne bruges til at skabe meromsætning for virksomheden, eller at servicere virksomhedens egne kunder. Kort sagt kan personalet udføre det, de er ansat til.

Sådan kan du bruge Eventfabrikken

Som en løsning på dette kan Event Fabrikken agere som konsulentvirksomhed, arrangere og afholde firmafesten for virksomheden.

Det skal du gøre

Reelt behøver event-fabrikken kun at vide:

  • forventede antal deltagere
  • dato
  • grafisk placering
  • budget

Dette kan oftest klares over én indledende mail eller telefonsamtale. Herefter kommer Event Fabrikken med et udspil på en total løsning på firmafesten, hvor alt er inkluderet. Optakten herefter afgøres naturligvis af det enkelte event og dets størrelse. Virksomheden sparer afgjort ressourcer, får professionel rådgivning, samt professionel afvikling af firmafesten; hvad end det skal være en firma julefrokost, firma sommerfest, reception eller noget helt fjerde.

Din bonus

Den helt essentielle bonus er, at hele personalegruppen får noget ud af festen, og der er ikke et festudvalg som står tilbage med oprydning, regnskab og hele ansvaret. Derimod kan udvalget og de ansvarlige høste roserne gennem vores fælles professionelle samarbejde.

Hvad koster det så?

Da vi hos Event Fabrikken beskæftiger os med vidt forskellige events fra gang til gang, betyder det selvfølgelig også, at der er stor økonomisk spredning, hvoraf den endelige pris afhænger af størrelsen og omfanget af det pågældende arrangement. Derfor vil vi meget gerne høre om netop dit arrangement, og derefter komme med et 100% uforpligtende tilbud, på hvordan firmafesten kunne forløbe med alt inklusivt.

Dit navn (krævet)

Email (krævet)

Telefon nr.

Besked

5 gode grunde
  • Kreativ sparring og design, hvor vi analyserer, udfordrer og lytter

  • Praktisk eksekveringsteam der udstråler overblik, ro og erfaring

  • Professionel projektstyring med fokus på kommunikation

  • Eget professionelle personale sikrer samme kvalitet hver gang

  • Let økonomisk overblik over dit event via én faktura

Referencer

Jeg syntes at det forløb rigtig fint, og meget professionelt. Under hele aftenen var der styr på det hele, og baren blev en stor succes selvom der var folk i alle aldre.

Karina Iversen, TopDanmark

Vi vil bestemt benytte Event Fabrikken igen og anbefaler gerne til andre

Louise Rosenkær Hykemejer, Prime Cargo

Execellent service – man er ikke i tvivl om at kunden er i fokus

Kate Nielsen, Vestas Wind systems

Meget høflig og smilende betjening – ene søde mennesker, som til enhver tid er velkomne her igen.

Kasper Jensen, ATEA

Det bedste ved at benytte sig af Event Fabrikken, er helt klart, at hele konceptet er en god pakke løsning, når man vil arrangere en stor fest. Der er tænkt på det hele og i løbet af kort tid, har man fået stablet en fest på benene – dejligt nemt! :)

Pernille Larsen, H&M

Jeg syntes at det gik rigtig fint. Vi fik alt vi havde aftalt, og lidt mere til, så det var helt perfekt.

Karina Iversen, TopDanmark

Vi vil bestemt benytte Event Fabrikken igen og anbefaler gerne til andre. Vi vil gerne sige tak for et godt arrangement, vi har kun fået positiv feedback, og vi håber at kunne gentage succes´en en anden gang.

Louise Rosenkær Hynkemejer, Prime Cargo

Radiojagten var en succes!!

Peter Nielsen, Radio 24/7

Absolutely stunning, everything went perfect, even though we had some last minute difficulties, Event Fabrikken helped us to sort everything. At the end, we had a very pleasant reception which actually exceeded our expectations.

Aurora Rønberg, Vestas

Vi elsker vores kunder! Vores kunder elsker os!

Event Fabrikken er placeret blandt de bedste event virksomheder i Danmark.
Kontakt os!
Skriv til os via Facebook